Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 12 januari 2012

Nu är satsningen igång!

Nu börjar det, nu ska här tränas. Inte enbart för fånfängans skull utan främst för att må bra! Jag är så trött på att känna hur det kryper i kroppen, jag behöver få utlopp för all energi om jag inte ska gå och vara irriterad hela tiden... Fråga Robban. Idag hängde jag med Anders på brottning och såhär efter bara en gång kändes det väldigt roligt. Det blir ett besök på tisdag igen så får jag se om jag fastnar.
Imorn ska jag även köpa gymkort så att jag kan hänga med Sandra och träna, känns skitkul! Nu är det bara en tidsfråga innan jag blir en vältränad brutta igen med en rumpa av stål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar