Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 16 januari 2012

Friskis&Svettis

Jag hade planerat att byta gym och bli funktionär på det nyöppnade Friskis&Svettis nu i år. De planerna gick i stöpet trodde jag. Jag var på ett möte för att få veta vad det innebar att vara funktionär och jag skrev då på en intresselista och vilka tider jag var intresserad av att "jobba". Men sen har det varit tyst, jag har inte hört någonting alls från dem.
Lite snopen blev jag allt och funderade på varför de inte hade hört av sig men bestämde mig för att strunta i det, de hade väl redan fullt.
Men så idag fick jag ett mail från Friskis där det står att jag måste nu hämta ut mina kläder, sista chansen idag. Jahap vad nu då?
Jag ringer upp samordnaren och frågar vad det handlar om och då står jag uppskriven på en kvällstid för att vara funktionär, har gjort det hela tiden. Den enda lilla detaljen var att Friskis hade glömt att berätta det för mig. Oops.

Min första reaktion var att "nej, jag har ju planerat in annat nu så jag hinner inte". Men jag chockade mig själv genom att vara spontan och hoppa på tåget ändå. Detta ska bli jätteroligt! Så på torsdag kör vi igång, vet knappt vad jag ska göra eftersom jag självfallet har missat info-träffen. Men strunt samma, det löser sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar