Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 8 januari 2012

Körkortet nästa

Philip tyckte tydligen att jag var bra tråkig som stod och lagade mat så han tog på sig mina skor och hämtade sin bilbarnstol. För att ta ut den till bilen och åka iväg antar jag men han valde helt fel håll...
Kvällens middag blev hasselbackspotatis med baconomlindad kyckling fylld med vitlöksost som låg i en chilisås. Det smakade.

Vad som smakade ännu mer var den hemmagjorda nougatglassen som fick bli efterrätt.

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig på mat tycker jag. Provar nya recept hela tiden. Skulle vilja ha lite inspiration av dig. Har kommit in i en period då jag knappt är sugen på någonting. Antar att det är efter julens överkonsumtion.

    SvaraRadera
  2. Jag är precis tvärtom, efter julens frosseri vill jag vara ha mer :) men jag tittar mycket på recept på nätet och i tidningar. Sedan går det upp och ner för mig med, men just nu tycker jag att det är kul :)

    SvaraRadera