Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 7 januari 2012

"Fredagskvällen"

Jag tar varje ursäkt jag får att äta lite extra gott så självfallet hade jag inte missat att en tråkig torsdagskväll hade blivit en tidig fredagskväll denna vecka!
För att fira in en tidigare helg festade jag till det med hemmagjorda hamburgare  och denna gång överträffade jag mig själv i smak. Vi dukade upp så att var och en fick göra sin egen burgare.




En förväntansfull Philip.

Till de stora.

Och den lille.

Annars är jag mitt inne i en jobbhelg vilket innebär att jag går upp väldigt tidigt och blir väldigt trött så det blir inga större äventyr ikväll. De stora killarna är iväg på bio och jag ska strax grotta ner mig i min bok, Sankta Psyko av Johan Theorin, riktigt fängslande.
Men nästa vecka händer det grejer. På tisdag ska jag testa på att brottas och på onsdag ska jag köpa gymkort på friskis så får det bli ett pass på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar