Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 29 januari 2012

Matbilder utan bild

Jag hade tänkt att skriva ett par inlägg om mat, dels om den nya rätten till middag och dels om mitt lyxfrossande ikväll. Men eftersom bilderna vägrar så blir det inget.
Kan ju ändå bekänna att jag har en ny favorit, en bit mild båmögelost med marmelad på päron, äpple och calvados på. Fullträff!

Nu roar jag mig med att köpa böcker, är inne i något bokstim! Jag har alltid älskat att läsa men sen någonstans i samband med att jag började plugga slutade jag nästan helt. Det fanns aldrig någon tid men nu så!
Efter att ha sträcktläst "Eldvittnet" väntar jag nu hem "Trogen hustru sökes" av  Robert Goolrick.
Någon som har läst den?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar