Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 12 januari 2012

Använder familjen som försökskaniner... igen

Om det är någonting som verkligen är gott så är det kantareller och de doftar så gott vid stekning också!
Eftersom vi var helt besatta av att plocka svamp i höstas har vi nu frysen full och jag vet inte riktigt var jag ska göra av allt. Hittade ett, för mig, nytt recept på tasteline som jag testade på igår. Svamprisotto som verkligen var över förväntan! Enligt receptet skulle det vara merparten champinjoner och sedan lite kantareller men jag ändrade på de proportionerna.
Bilderna blir aldrig riktigt bra, jag skyller på en dålig kamera och en tveksam fotograf så man får använda sin fantasi för att sätta lite mer färg i bilderna.

Idag är jag  ledig så jag och Philip gottar oss här hemma. Vi gick inte upp fören klockan nio så vi har i princip bara hunnit med att äta frukost. Fast vi har inget planerat idag så det är LUGNT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar