Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 4 oktober 2011

Vilken dag!

Vilken intensiv dag jag har haft idag! Massagerna har bara smattrat på i högt tempo vilket är jättekul för det värsta som finns är att bara sitta och glo när man ska jobba. Hög tempo är det bästa. Igår var jag så förvånad över att kroppen inte kändes värre efter alla massager än vad den gjorde och så även efter halva dagen idag. När dagen var slut och tolv massager var genomförda hade jag inte samma uppfattning. Händerna är lite domnade och jag kan inte sträcka ut fingrarna ordentligt. Jag vet inte om jag bör låta dem vila eller stretcha på för glatta livet så jag gör någonting mitt emellan.
En sak är i alla fall säker, jag måste använda fingarna mindre än vad jag gjorde idag. Men sen är det också en vanesak, det var ett tag sedan jag masserade intensivt så jag blir nog härdad snart nog.
Denna vecka är det två intesiva och roliga dagar kvar sedan är det helg!

Att jag bara har fått vara med Philip ett par timmar idag innan det var natter för honom är inte lika roligt, faktum är att jag får en stor klump i magen bara av att tänka på det. Det känns inte helt rätt men det får vi ta igen i helgen då jag aldrig kommer släppa honom ifrån mig. Busfabriken kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar