Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 3 oktober 2011

Dag 1, vecka 2

Jag missade invägningen imorse, hur kunde jag göra det? Det kan ha med att göra att jag inte är van vid att gå upp klockan sex, jag var så nära död man bara kan vara.
Efter första jobbdagen är jag riktigt trött men ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar måste hinnas med innan jag stupar. Imorgon är det ett pass till som gäller med förhoppningsvis 12 massager, lite skillnad mot idag då det "bara" var 6 stycken. Men det blir grymt kul!
Min mat idag har blivit riktigt slarvig, allt har bara blivit tokigt idag. Ingen rutin än så länge så alla matlådor glömdes hemma. En väldigt tidig frukost och en sen lunch har det blivit och hmm... ingen motion. Vad tusan?

Frukost: Havregrynsgröt med blåbär och mjölk.
Lunch: Laxfilé med spenatblandad bulgur och tomat.
Middag: Laxfilé med pestopasta och en grönsallad.
(Kvällsmål:) Ska ätas nu och blir nog naturell yoghurt med hallon och valnötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar