Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 10 oktober 2011

Invägning

Imorse visade vågen 55,4 kg, -0,6kg till sedan förra veckan!
Hur har det gått till?
Jag tror inte att jag har vägt under 56 kg någon gång efter graviditeten. Jag gick ner till 57kg bara någon vecka efter att ha fått Philip men sedan har det stått där och trampat. Plus, minus ett par kilon.
Om jag ska vara riktigt ärlig har jag inte vägt under 56 sedan jag träffade Robban. Så fort jag flyttade in till honom förvandlades mina 52kilon till 57, en gotlandssemester på det och jag var uppe i 59, inte illa pinkat!
Och att jobba på gym som jag gjorde då var absolut ingen bra idé för min del. Jag tyckte att jag tillbringade så mycket tid på gymmet att jag absolut inte ville gå och träna när jag väl var ledig och i den vevan dog träningsglädjen som jag nu försöker väcka till liv igen. Det ska gå!

Som vanligt tänkte jag träna förra veckan men det blev inte av. Men jag har väl gått ner i vikt av alla massager och alla sena promenader med Malte. Sedan gör det nog mycket till att jag inte gått hemma hela veckan och nonstop känt efter om jag kan vara lite hungrig.
Sedan att jag knappt ätit mat i helgen för att jag inte kan hålla i besticken utan istället gått och ätit smågodis borde ha gjort vågen elakare men tydligen inte. Jag är glad i alla fall! Det där halva kilot känns för det är helt otroligt vad hela min garderob har blivit bekväm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar