Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 10 oktober 2011

Oplanerad långhelg

Tanken var att jag skulle ut och massera idag men nu sitter jag ändå hemma med en förkyld och febrig liten pojke. Han var riktigt hängig i fredags men under helgen har han bara varit rosslig men då var det alltså dags igen. Men vad ska man göra? Det är bara att vila ut basiluskerna och för egen får jag väl ta tillfället i akt att fixa här hemma och vila mina stackars labbar ytterligare.
Det blir lite hastigt och lustigt när jag jobbar som jag gör, går inte att sjukskriva sig direkt eftersom det inte finns någon annan som går in i mitt ställe. Men allt går att fixa, jag har några timmars rolig massage att se fram emot på torsdag istället för då borde verkligen plutten vara frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar