Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 16 oktober 2011

Träningsplanering v.42

Efter att ha sprungit varvet här hemma med Sebbe blev jag motiverad att verkligen skriva upp en träningsplanering för den kommande veckan. En realistisk som jag kan följa. Jag har jobbat med massagerna i två veckor så nu är det slut på ursäkterna och komma in i riktiga rutiner.
Och som allting annat behöver jag göra en lista utav träningen för att den ska bli gjord, bara för att jag mår så satans bra av att bocka av punkterna.
Så här är den, planeringen för vecka 42.

  • Måndag: Morgonjogg och promenad.
  • Tisdag: Rygg + triceps + mage. Promenad.
  • Onsdag: Promenad
  • Torsdag: Ben och promenad.
  • Fredag: Bröst + biceps.
  • Lördag: Promenad.
  • Söndag: Promenad och jogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar