Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 10 oktober 2011

Jag är grym!

Idag gick det av bara farten, efter maten kom träningslusten bara sådär. Underbart!
Det blev ett kort men ändå effektivt lekstugepass. Ett spretigt pass med övningar jag körde för att jag helt enkelt hade lust.
2 ryggövningar för att inte gå mitt itu, 2 benövningar för att få upp min inbillade, fallande rumpa och en bicepsövning bara för att. Vad ska man säga? Bättre än ingenting alls och jag är sjukt nöjd och glad såhär efteråt.
Äntligen har jag kört ett ROLIGT pass i vårt "lyxiga" gym.
Lyxigt och lyxigt... men det fyller sin funktion.
Nu blir det soffan och Hollywoodfruar tillsammans med en ny julbrodyr. Hmm... jag är bara 24, ett litet tag till i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar