Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 4 oktober 2010

En snabbis om ingenting

Det blir inte många uppdateringar här men dagarna går i ett och jag hinner i princip aldrig med mina "vill" om jag inte rejält försummar mina "måsten" så datorn blir verkligen bortprioriterad.
Philip har börjat med att vilja bli runtburen jämt igenoch hur mysigt det än är så går det inte att ha honom i famnen hela dagarna. Men han är nog bara trött på sina leksaker så idag blir det att titta på en gåstol eller hoppstol eller vad som nu finns. Lillsnutten vill ju hela tiden stå upp för att vara glad och nöjd så jag hoppas att vi kan hitta någon leksak som passar. Allt är ju så satans dyrt också, flera tusenlappar för lite plast!

Helgen har flugit förbi, fredagen är ju helt klart min favoritdag. I fredags bjöd jag på trerätters och sedan tog vi det bara lugnt. Annars har helgen dominerats av att fixa... och så har vi kommit iväg och bowlat två gånger, vi har fastnat lite för det.
Men nu är det alltså måndag igen...japp, bara att göra det bästa av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar