Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 17 oktober 2010

Njuter av någon timmes underbar egentid

Sådär, nu har jag precis släppt iväg lilla sambon till Italien så nu är det bara jag, Philip, Malte, Kurt och Lisa här hemma. Tanken var att jag skulle iväg till gymmet på en gång för nu har jag hela två bilar här hemma!
Men morgonrutinerna blev inte som de är tänkta. 05:30 observerade Malte en fågel eller något liknande utanför vår ytterdörr och var tvungen att meddela hela huset om den eventuella faran med ett kraftigt skall.
Den enda som blev varnad var Philip som genast vaknade och vägrade att somna om. Han är så otäckt lättväckt på morgonen att jag inte ens vågar gå upp på toaletten.
Så det var bara att gå upp, för en timme sedan somnade han om och jag tänker inte väcka den björn som sover och hoppas att han somnar om i bilen. Risken att jag har en vaken, grinig kille är för stor. Istället sitter jag snällt framför datorn och inväntar hans nästa sovstund (om det kommer någon) och drar iväg till gymmet då istället.
Stackars mig som får vara alldeles själv (för en gångs skull) och göra precis vad jag vill. Stor tumme upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar