Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 29 september 2010

Vilken dag!

Jag ska egentligen inte klaga... men  jag är trött! Så jäkla trött! Jag skulle bara vilja ha en endaste dag då jag får vakna upp och inte göra ett piss, inte ha några måsten eller några ansvarstagande. Bara en ynka dag själv vore guld värt. Dagarna är annars underbara med Philip, det ska jag inte säga annat men jag ska inte heller låtsas om att jag aldrig någonsn vill vara själv... för det vill jag verkligen!
Oj... men imorgon är det en ny dag med nya tag. Idag har jag jobbat på här hemma medan den ena saken efter den andra dyker upp. Städar, fejar, tvättar, håller i ordning och när jag är klar är det bara att börja om.
Igår tvättade jag rent hel stora tvättkorgen och nu är den full igen!
Fy fan rent ut sagt... jag vet väl att det är så men idag har det blivit så påtagligt.
Jag gav faktiskt upp idag i ren vanmakt och drog täcket över mig medan Philip sov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar