Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 20 september 2011

Vem behöver vingar när det finns hjul?

YES! Nu kan jag slippa att känna stressen inför hur jag ska kunna ta mig runt på dagarna. Nu har vi en andra bil här hemma igen! Jag tror att detta blir skitbra, känns som en bra och relativt rejäl bil men å andra sidan är det så otroligt svårt att veta med begagnade bilar.
Men för stunden är jag mer än nöjd!
Eftersom vi åkte en bra bit för att titta på bilen var vi inte hemma igen förren strax efter tio på kvällen så mitt träningspass fick bli lidande. Inte jättebra när jag ska göra en nystart... igen. Men då vet jag å andra sidan vad jag ska göra ikväll!
Det där med att hitta motivationen och glädjen i träningen igen är verkligen en gåta som jag inte lyckas lösa, vad har det blivit med mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar