Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 20 september 2011

Two and a half men

En mörk hemlighet som jag inte borde lägga ut här är att jag under flera års tid aktivt har följt "Two and a half men". I början tyckte jag att det mest var irriterande men allteftersom ungen började växa upp blev det lite småkul. Det är enkel, hjärndöd underhållning som kan vara befriande att sätta sig framför ibland.
Men för ett år sedan gav jag upp serien, det var samma visa hela tiden plus att Charlie Harper inte är en av mina favoritkaraktärer, vidrig för att uttrycka mig milt.

Men det är klart att jag blev nyfiken när jag hörde att de kickat Charlie Sheen från serien och ersatt honom med Ashton Kutcher. "Det kommer aldrig att gå" var min direkta tanke men första avsnittet sändes på amerikansk tv igår och det såg lovande ut!
Det var inte så stor skillnad egentligen, samma typ av billiga skämt men med Ashton Kutcher naken i var och varannan scen. Varför inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar