Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 26 september 2011

Nu jävlar gott folk!

Denna vecka gäller det! Det är denna vecka som jag ska göra en helomvändning. Träna, äta nyttigt och komma i grym form! Ca 5 kg ner och ni kommer få stå ut med att jag varje kväll SKA lägga upp mina mat och träningsrutiner för dagen. Varför? Helt enkelt för att sporra mig själv och för att inte våga ta den där handfulla näven chips mellan målen.
Innan året är slut ska en snyggare och piggare Josephine hunnit titta fram, ett fint pris väntar också i mål som jag otroligt gärna vill ha! Det får bli min motivation.

1 kommentar:

  1. Det kommer du klara alldeles galant om du ger dig fan på det! Det vet jag :)

    SvaraRadera