Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 15 september 2011

Biljakt

Gissa om jag blev snopen när jag stod på ICA-parkeringen i Linköping och bilen inte startade igår. Den gav inte ens till ett rossligt hostande utan var bara död. Skratta eller gråta?
Nu står en ny bil på inköpslistan, över en ny mobil och en klocka. Vilken jävla inköpslista!
Den där nya bilen måste jag hitta rätt snart också för om drygt tre veckor behöver jag den för att kunna jobba. (Välj valfri svordom och sätt in den här!)

3 kommentarer:

  1. Jag ska köra företagsmassage åt en tjej som går på mammaledighet. Det är 25 procent så jag vill gärna ha något mer! Men så mycket bättre än inget alls, och det ska bli roligt!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hittat jobb :) Kram

    SvaraRadera