Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 6 september 2011

Sjuk helg

Helgen har varit sjuk, bokstavligt talat tyvärr. Så jag kan inte berätta om någon bergsklättring eller galna utgångar, men hur ofta kan jag det? Istället har kvällarna spenderats i soffan med mycket god mat, för mycket snacks och tittandes på skräckfilm efter skräckfilm.
Efter kanske sju års uppehåll från skräckfilmer har jag börjat titta igen, dumt nog. Jag slutade helt efter att "The Ring" kom, där gick min gräns och varför jag har börjat igen vet jag inte.
Jag tycker väl helt enkelt om att försöka somna skräckslagen...

Men för att återgå till våra snorande näsor så är vi på topp igen, så gott som i alla fall.

1 kommentar:

  1. Tur att ni mår bättre nu! Haha, bergochdalbanor tycker jag ju om ;) Det är ju när man åker fria fall och sånt jag inte tycker om. Men ja, flera av de bergochdalbanor ser ju riktigt läskiga ut ;)

    SvaraRadera