Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 7 september 2011

Skofantast?

När vi skaffade Malte var jag så klart rätt om mina skor, inga skor fick någonsin stå framme, eftersom alla vet att valpar älskar att tugga sönder skor. Men inte Malte, han lät våra skor vara tack och lov.
Men... Philip däremot springer och tar skor med klack på så fort han får chansen. Konstigt nog är det bara de högklackade skorna som faccinerar honom... och stövlar.
Om han lyckas snå åt sig några så springer han genast till "sitt" krypin.

Hundkojan.

By the way är en ny mobil ytterst önskvärt. Den jag har blir det så usla kort på att det är pinsamt plus att jag nätt och jämt kan ringa på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar