Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 29 september 2011

Dag 4

Idag har jag sprungit runt i Linköping som en tok och sedan direkt hem för att städa/tvätta/laga mat/springa runt i Norrköping så jag skäms över att skriva att jag inte ens tagit en promenad idag... Men så är det tyvärr.
Ätit har jag minsann gjort ändå, så klart.

Frukost: Havregrynsgröt med blåbär och mjölk. Kaffe.
Lunch: Sallad på stan med någon spansk ost. Det var direkt skitäckligt så det blev inte många tuggor tyvärr. Som tur var va jag så glad och uppspelt att jag inte hade någon direkt hunger heller.
Mellanmål: keso med kalkon och en halv avokado.
Middag: kycklinglasange och rivna morötter.
Kvällsmat: naturell yoghurt med hallon och valnötter.

Imorn kväll blir det Ladies Night!!! Tanken var först att jag skulle gå med en vän men det gick i stöpet. Så nu är det mamma som bjuder ut mig och Natalie. Lyxmiddag väntar hemma först så det ska bli jätteroligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar