Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 22 september 2011

Pizza råder bot på ALLT!

Jag har inte haft någon bra dag idag, utan jag har istället känt mig extremt trött och sliten. Robban har varit borta mycket denna vecka och det betyder att det blir rätt slitsamt för mig med. Men nu är han hemma och det var skönt med lite avlastning den halvtimmen han hann träffa Philip innan det var läggdags för snutten.
Förutom att mina ögon har varit svullna och rinniga utav trötthet har jag varit så ofantligt vrålhungrig!
Jag har ätit bra mat regelbundet men hela kroppen har bara skrikit efter pizza och allt onyttigt man bara kan tänka sig, ingen rolig dag helt enkelt.

Men vad annars kan göra en skitdag bättre om inte en man som kommer hem med... just det, PIZZA!
Jag har min standardbeställning och den blev det även idag. En Marcus barnpizza, utan skinka och med currysås i burk istället för bearnaisås.
Här skymtar verkligen rovdjuret i mig fram. Ska jag äta pizzan eller fotografen?

Man bör ju tycka att efter så mycket pizza som jag äter så borde Robban veta att jag hatar skinka.
Men inte... jag hade glömt att skriva INGEN SKINKA så då trodde han väl att jag skulle ha det.
Som tur var visste killen som gjorde pizzan bättre. Eftersom han inte vågade annat lade han skinkan överst på pizzan så att jag lätt kunde pilla bort den. (jag är rätt kinkig när det kommer till mat och hur jag vill ha den) TACK du kloka pizzakille!
äcklig skinka
Kanske är illa när personalen på Kimstads pizzeria känner mig så väl.. men det är ju så gott med pizza!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar