Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 21 april 2011

Snorgrön av avund

Sitter och surfar/bloggar på Robbans nya arbetsmobil,en iphone 4.
Kul,kul... Eller NEJ, jag vill också ha. Det är nätt och jämt jag kan svälja min avundsjuka. Fast jag gör mitt bästa, får ju låna. Älskar den, vill gifta mig med den!

Annars är jag fortfarande lite varm och svettig efter min powerwalk, tanken vAr att ja skulle till gymmet efter maten men det hanns inte med eftersom de håller på och fjantar med kortare öppettider till påsk. Fast det var jag iof tacksam över medan jag jobbade där. Men det var grymt att ta en promenad helt själv, utan barn och hund.

Hörde precis ett högt "oj!" från rummet vi använder som garderob. Robban upptäckte precis att jag under dagen förvandlat det till ett gym/gästrum. Känns underbart!

1 kommentar: