Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 28 april 2011

Gymtime

Någon gång varannan vecka sådär lyckas jag ta mig in till gymmet i stan och förvånande nog kom jag faktiskt iväg imorse. Väskan packades igår kväll och mobilen (med alarmklockan) lades en bit ifrån sängen. Så klockan sex imorse hade jag verkligen ingenting att skylla på.
Men det var skönt att komma iväg, lite folk och gott om utrymme. Men nej, jag kan fortfarande inte påstå att jag längtar efter att gå till gymmet. Vem vet, känslan kanske infinner sig så småningom.
Jag är lite sugen på att testa gymmet i Skärblacka men det smartaste  blir nog ändå att välja ett gym i närheten av mitt kommande arbete.
Hur som måste jag hitta ett ställe jag trivs på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar