Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 21 april 2011

Gäsp

Idag är jag trött både i kropp och knopp. Att sova på nätterna är bara att glömma, jag sover lätt och oroligt. Vaknar så fort Robban börjar snarka, vilket är ofta, och kan inte somna om på en bra stund efter det.
Usch och blä.
Skulle vara jätteskönt att gå ut i solen och sova en stund men jag måste nog hålla mig ifrån det idag. Har lite saker som SKA göras och jag är för tillfället bara på rast... framför datorn.

Härlig träningsvärk har jag också så det kan vara en bidragande orsak till att jag är hängig. Kunde inte sitta still igår så jag tog ett par promenader och avslutade dagen med att köra igenom bröst och armar.
Med tanke på att träningen verkligen har blivit lidande, eller snarare uteblivit så är jag väldigt stolt över mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar