Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 1 april 2011

Äntligen fredag!

Denna vecka har varit otroligt jobbig. Saknat motivation till det mesta och varit kort sagt väldigt grubblande.
Det är så mycket som hänger på lösa trådar vad beträffande min framtid. Men nu orkar jag inte längre, allt löser sig... fast inte om jag sitter inne och tycker synd om mig själv.

Så nu får det räcka. Idag får bli en dag i njutningens tecken. Tänker packa in fina sonen i bilen (en bil som jag har fått men aldrig använder, DUMHETER!) och bege mig till Ingelsta och uträtta lite ärenden. Köpa hem lite sushi och mumsa på och sedan pyssla med det nödvändigaste hemma. Och så den bästa terapin som finns, laga mat i massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar