Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 26 oktober 2011

Vad har det tagit åt mig?

Ska man verkligen bli såhär trött av att vara hemma och ha det skönt/vila? Satan i gatan vad trött och mör jag känner mig! Borde egentligen ha städat och fixat inför helgen men det enda jag har orkat är att dammsuga och hänga lite tvätt. Jag vill ju vara sprudlande pigg och full av energi och inte dra runt på en trött degklump till Josephine.
Men jag kanske behövde en riktigt energisnål dag. Mår i alla fall bättre med förkylningen och borde nog bara vara glad att jag har kunnat vara i horisontalläge nästan hela dagen och laddat batterierna.
För imorgon drar det igång igen!
Massager på förmiddagen, träning på eftermiddagen (oavsett hur trött jag är!). Fredag innebär ett besök på rehab för att se vad de kan säga om mina stelnade händer, hem, städa, feja, BAKA!
Sedan kan jag pusta ut för då är det lördag... nej inte riktig, födelsedagskalas för Sebbe som fyller 13år. Söndagen ringer klockan tidigt för då ska jag iväg på ett nyfunnet helgjobb!
Full fart och för det mesta väldigt roligt är det men lite trött kan man allt få vara emellanåt.

Nu vaknar Philip, plikten kallar. Lite frisk luft, mat och en ritstund väntar.

2 kommentarer:

  1. Åh är det på söndag du ska till ISS eller är det något annat du hittat? :D

    SvaraRadera
  2. Det är ISS, de ringde igår. Mycket spännande =)

    SvaraRadera