Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 17 oktober 2011

Löpning och långkok

Någon löpning på morgonkvisten blev det inte men en morgonpromenad blev det åtminstone.
Löpningen fick bockas av ändå då Robban för en gångs skull kom hem skapligt. Då passade på att ge mig ut medan middagen puttrade.

Det kändes som jag hade betong i skorna men jag tog mig runt och är riktigt nöjd över att jag har genomfört dagens uppsatta mål. Det är en början.
Dagens middag smakade mycket godare när jag hade bränt lite kalorier. Jag provade på att göra långkok på fransyska och det blev en riktig höjdare!

Receptet hittar ni HÄR. Jag hade i några fler vitlöksklyftor än vad det stod i receptet och använde matgrädde istället för vanligt. Riktigt god husmanskost som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar