Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 25 oktober 2011

Träningsplanering

Förra veckans träningsplanering följde jag till punkt och pricka. Jag missade en promenad men är så otroligt stolt över mig själv. När jag kom igång var det till och med riktigt kul!
Det blev:

Måndag: Löpning
                Promenad
Tisdag: Rygg+triceps + mage
Onsdag: Promenad
Torsdag: Bröst + biceps +axlar
                Promenad
Fredag: Ben
Lördag: Promenad
Söndag: Promenad
              Löpning

MEN denna vecka har inte varit lika lysande. En planering finns men har inte följts och kommer med största sannolikhet inte att göra det heller. Jag mår SKIT, trött och sjuklig som sagt så soffan passar bättre än gymmet just nu. Det jag har gjort i motionsväg var att ta en promenad med Malte i eftermiddags.
Bara för att han var hyper och för att Robban ligger borta. Imorgon ska jag främst vila för att må bättre sedan får vi se när jag ska fortsätta mot magrutorna. Vilja finns det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar