Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 23 oktober 2011

Härligt avslut på veckan!

Helgen går alldeles för fort! Hur kan den redan vara slut? Men vi har haft en lugn och härlig helg. Igår var vi på sjukhuset i Linköping med Philip för en koll som visade tummen upp. Efteråt strosade vi på stan med Lotta och Niklas.
Idag startade vi med en kanonfrukost, inte illa med en massa gott bröd.
Känner i och för sig nu att det blivit alldeles för mycket socker och fett i helgen så jag mår rätt risigt. Måste lära mig att äta med måtta!
Efter vår brakfrukost och en promenad i höstssolen tog vi oss in till stan för ytterligare lite shopping. Jag hittade vad jag sökte, en ny halsduk och pannband som jag är mer än nöjd med. Bara ett par snygga handskar som saknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar