Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 27 december 2010

Vilodag

Julen har varit helt fantastisk, det måste nog ha varit den bästa julen någonsin. Philips första jul och första julen i vårt eget hem, helt otroligt men också lite jobbigt. Men helt klart värt det, kändes riktigt kul att bidra till julbordet även jag. Känns som att jag pendlade mellan köket, dammsugaren och julpyssel hela förra veckan och nu är jag helt slut. Idag blir det att vila upp sig sedan är det dags att börja med inköp och planerande inför nyårsafton, full fart hela tiden.
Måste bjuda på lite bilder sedan när jag orkar lägga in dem på datorn men nu ska jag återgå till soffan och min bok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar