Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 16 december 2010

Julmaten handlad

Satan vad mat vi får äta i juldagarna för nu har vi kommit hem med halva affären! Skönt att ha inhandlingen gjord åtminstone, bara lite smått att köpa in nästa vecka då affärerna är smockfulla.
Imorgon sätter julbaket igång på allvar med julgodis! Får se hur många sorter jag hinner med, sedan är det bara julvörten, köttbullarna och sillen kvar. Och för att inte glömma den 4 kilos julskinka som jag för hoppningsvis ska kunna tillaga.

2 kommentarer:

  1. kan vi inte hitta på något på mellandagarna? vi ska ju inte fira jul ihop och det kommer kännas väldigt wierd :S för jag har en present till dig ;9

    SvaraRadera
  2. Oj va gulligt =)
    Men det tycker jag att vi kan göra! Om du/ni vill komma ett par, tre dagar efter julafton så kanske det till och med finns lite julmat kvar :P.
    Men det vore trevligt, jag pratar med Robban ikväll så kan vi väl bestämma en dag när vi ses på lördag så att det inte bara rinner ut i sanden?

    SvaraRadera