Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

tisdag 14 december 2010

Behöver 8 dagar på en vecka

Satan vad intensiv förra veckan var, både väldigt rolig och väldigt tråkigt. Det var så mycket inplanerat att en del saker kändes som måsten och humöret tröt hos hela familjen. Jag hoppas denna vecka blir lugnare, men  troligen inte.
Förra veckan var det två stycken födelsedagskalas, middag, jobb ute med det förbannade vattnet och en tripp till Vingåker och min farmor. Ja just det, Natalie var här och bakade pepparkakor med mig... eller hon åt mest.
Denna vecka är något lugnare, igår tog jag en heldag i Linköping city för julklappsshopping. Älskar Linköping, mycket finare och mysigare än Norrköping. Nästan alla julklapparna inhandlades så det var en sten som föll. Sedan måste jag nog rappa på ordentligt med julbaket och pysslet här hemma. Robban åker till England över dagen(!!?) på onsdag så det blir full fart att vara gräsänka med en Philip som far överallt, han är snabb. I helgen väntar lilljul och vigsel. Sist men inte minst ska vi försöka hinna hugga oss en gran också.

Men först... röja i kaoset här hemma efter helgen.

1 kommentar:

  1. Vet hur det är. Jag tycker om att ha mycket inplanerat och lite stress mår man bra av. Men ibland blir det för mycket. På julafton tex ska vi hinna med hala tre julfiranden, så det blir ett himla fläng.

    SvaraRadera