Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 15 december 2010

Vilken härlig dag!

Nyss inkommen från en underbar Maltepromenad i perfekt vinterväder. Kallt men soligt så att det gnistrar i snön det är mysigt det. Idag är det bara jag, Philip, Kurt, Lisa och Malte här hemma så det får bli en riktig mysdag.
Pepparkaksbak har redan hunnits med men mer ska det bli, jag gör pepparkakshjärtan som ska hänga i fönstrena. Vikt girlanger har jag också gjort så jag hoppas att jag har så att det räcker nu.
Efter lillsnutten har vaknat blir det en tripp in till Ica om bilen vill och inhandla en massa ingredienser till allt julgodis!
Som om inte det räcker är det final i Bonde söker fru ikväll som den svensson jag är måste titta på detta. Vill mysa ner mig ordentligt med någonting men eftersom vågen ska visa snälla siffror på fredag får det bli en kompromiss med sushi och ett glas vin. Som sagt, en riktig mysdag rakt igenom!

1 kommentar:

  1. Haha du är den andra bloggen jag läst i dag som skriver att hon ska kolla på bonde söker fru och att det är en svennegrej...

    SvaraRadera