Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 13 november 2010

Tack alla för ett fantastiskt firande

Tack alla som har varit med på Philips dop och sedan firat mig. Det har varit en riktig hektisk men otroligt rolig dag. Det var svårt att få tid över till alla men jag hoppas att alla ni andra är nöjda med dagen och tyckte det var trevligt ändå.
Doppresenterna var något otroligt fina så det ska jag lägga upp bilder på i helgen. Nu är det dags att varva ner i köket där jag ska laga till en saffransdoftande fisksoppa och njuta av ett glas vin.

2 kommentarer:

  1. Det var ett jättefint dop! Skulle du kunna skicka lite bilder till mig? Det vore roligt att ha! :)

    SvaraRadera
  2. det ska jag göra.. kanske tar ett tag men du får dem

    SvaraRadera