Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 3 november 2010

3 koppar kaffe senare...

...och jag är lika trött ändå! Jag tror nog att gårdagen kombinerat med dagens gråmulna väder har satt spår hos oss allihopa. Philip ligger och sover och jag har slöat i soffan framför Greys Anatomy. Men nu är det dags att vakna till liv igen och göra någonting vettigt här hemma. Tvätten tvättar inte sig själv och inte heller dammsuger huset sig själv, jag trodde ju att det var så det funkade!
Mysigt har vi haft 1 timme nu i alla fall. Trots allt hår som är överallt efter alla djuren är det bra mysigt när de kurar ihop sig framför tv:n med mig. Malte och Lisa vid soffan precis till vänter om mig och Kurt som ligger och trycker vid min rumpa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar