Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 17 november 2010

Måndag... nähe onsdag

Nu får det sluta gå så snabbt! Veckan bara springer iväg och vi har inte gjort mycket vettigt här hemma. Jag som aldrig har huvudvärk fick en djävulsk migränliknande värk i söndags kväll som har hållit i sig hela veckan, även fast den har avtagit lite idag. Gårdagen var ingen höjdare, jag låg i sängen precis hela dagen och försökte sluta känna mitt sprängande huvud.
Man blir så trött när allt inte är på topp och då tar jag det självfallet lite lugnare. Och genom att ta det lugnt blir jag ännu tröttare. Ond spiral det där, måste försöka göra lite större nytta resten av veckan. Jag får ju prestationsångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar