Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

fredag 5 november 2010

Paket från Libero

Igår var jag iväg och hämtade ett gratispaket från Libero. Lite reklamgrejer så klart men paket är alltid kul att få och om det är gratis är de ännu roligare!
När jag sedan skulle slänga förpackningen upptäckte jag ytterligare ett föremål i den. En cd-skiva med vaggvisor. Underbart, det är tur att jag kan glädjas åt det lilla.

Frukosten är avklarad för idag, jag är skitglad att jag och Philip kan äta samtidigt nu istället för efter varandra, det är väldigt tidssparande.
All gröt åt han upp idag och även idag var det mumma.Fast fingrarna är alltid godast.

Och fredag har vi alltså idag med tillhörande fredagsmys. Ikväll tänkte jag försöka mig på att överraska med hemmagjord planka. Vet bara inte vad efterrätten ska bjuda på... eller om vi ens ska ha någon. Det kanske duger gott med planka och lite rött. Våra stackars kroppar som är övergödda på socker skulle antagligen bli glada.

1 kommentar: