Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 13 september 2010

Med min logik borde det vara söndag

Hur kan helgen ha gått så snabbt? Den har verkligen bara försvunnit.
Fredagskvällen gick som sagt åt till en myskväll med god mat och trevligt sällskap. Det enda negativa jag skulle kunna tänkas ha var att mitt trevliga sällskap somnade på fem röda i soffan. Fast så klart gjorde inte det något, det var till och med riktigt underhållande när han i sömnen började prata om olika ton men speciellt 1711 ton.
Jag hakade på och frågade om inte 1811 ton var bättre men nej, det skulle absolut vara 1711 ton.
Robban snarkade vidare och efter 10 minuter fortsatte jag hans diskussion om 1711 ton bara för att se om han hakade på i sömnen och visst gjorde han det. Där snackar vi om yrkesskadad.

Lördagen gick åt till att plocka svamp, städa  och laga mat innan Lotta och Nicklas kom förbi på middag och lite sällskapsspel vilket vi även fortsatte med på söndagen. Inte vann jag någonting, varken Geni eller Absolut överens. Vilken tur att jag inte är så tävlingsinriktad då... Även fast jag för en gångs skull var en relativt bra förlorare känns det yrtterst nödvändigt att här tillägga att det var VÄLDIGT jämt.
Hur som helst har större delen av helgen varit jätterolig, den tog bara slut aldeles för snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar