Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

torsdag 16 september 2010

Bästa målet på dagen

Är hel klart frukosten! Skulle egentligen vilja äta hotellfrukost varje dag med hembakta ciabatta, äggröra, ägg i äggkopp, massa olika ostar och skinkor, flingor och yoghurt och en massa frukt och grönsaker... *dreglar*
Men så blir det ju inte utan istället har jag en tendens att snöa in mig på samma mat som jag äter flera veckor i sträck innan jag går vidare till något annat.
Blåbärssoppa med musli är en storfavorit, knäckebröd med avokado, keso och kalkon är en annan. Det har jag bara hunnit äta i två veckor i rad för de avokadona jag köpte hem nu var förbannat äckliga.
Istället blir det en ny favorit...
Absolut inte nyttigt och inte mättande men oj vad gott det är med toast med lite ost och kalkon. Sedan blir jag alltid så glad av Svampbob, en positiv bieffekt. En efterbliven liten tvättsvamp, me like!
Hmm... jag tror jag ska låtsas att det är frukostdags nu.

1 kommentar: