Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 8 september 2010

3 månader

Idag klockan 15:50 blir Philip 3månader, det är inte klokt hur fort tiden har gått. Nu hade jag iof ingen erfarenhet av småbarn men jag trodde inte att de växte och utvecklades såhär snabbt! Aldrig någonsin har 3 månader gått i sådan här hastighet förut, jag kommer bli gammal fort.

Hur som helst firar vi honom genom att åka till bvc och ta spruta mot diverse sjukdommar, underbart sätt att fira in grabben på. Antagligen inte.
Jag tycker synd om honom redan nu, de sa på bvc sist att bebisarna brukar kunna få feber, vara väldigt trötta eller skrika konstant efteråt av sprutan och det känns absolut inget roligt. Alla tummarna hålls för att Philip ska vara ett av de sällsynta barn som inte märker av någon biverkning alls. Ingen idé att spekulera, om 1½ timme får vi reda på det.



Nyfödd kille bara 1 dag gammal

...3 månader senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar