Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

söndag 20 november 2011

Vilken söndag!

Jag har minst sagt haft en väldigt ovanlig söndag. Jag har upplevt den mest våldsamma "magsjukan" någonsin, så våldsam att jag tog en tripp in till sjukan med ambulansen på morgonen. Men de kunde inte göra så mycket. Inget allvarligt fel på mig utan bara en extremt känslig mage tydligen.
Sedan har resten av dagen spenderats i soffan/sängen med att anstränga sig till det yttersta för att inte spy mer.

Vet inte vad det är med mig, det var likadant för två veckor sedan fast inte lika våldsamt. Det är ingen vanlig magsjuka heller för nu är jag "bra". Känner mig bara totalt mosad och vänd åt helt fel håll men jag mår i alla fall inte illa längre. Det måste vara en reaktion på någonting jag har ätit... jättekonstigt!
Jag är ju aldrig sjuk men nu har jag varit sjuk alldeles för ofta och besvär med händer och axlar så att jag får springa till arbetsterapeut och liknande samt sova med skenor för armarna.
Det är bara skit med mig för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar