Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 23 november 2011

Varför sitter jag här?

Ok, nu är jag trött på riktigt. Robban åkte iväg igår eftermiddag och kommer hem vid åtta ikväll. Det är tungt med en grinig son som saknar sin pappa och det är rent ut sagt skitjobbigt att komma hem från arbetet och ha en riktig stresskarusell som väntar. Tur att Sebbe är hemma i alla fall, han är så duktig och har underhållit Philip medan jag har försökt utfodra oss alla. Malaysisk citronkyckling med ris blev det idag, nytt för oss och väldigt gott.
Nu är det "bara" världens diskhög som ska plockas undan och 4 maskiner tvätt som ska vikas...
Sedan får jag försätta mig i en soffkoma framför "Bonde söker fru" och "Berg flyttar in", det förtjänar jag!
Förtjänar till och med en choklad bit om det inte vore så illa att jag redan har ätit upp all choklad som fanns hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar