Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 7 november 2011

Halloween

Jag är alltså hemma sjuk idag ändå är jag så väldigt stressad och har riktigt dåligt samvete. Varför? Jag vet inte riktigt, känner att jag BORDE orka göra mer. Borde bita ihop och göra något produktivt. Ska försöka trycka ner de där dumheterna. Jag är sjuk. Vila är vad som ska stå på schemat och det med gott samvete så mår jag förhoppningsvis bra imorgon och kan köra på då istället.

Skit samma... lite bilder från Halloweenfesten i lördags.
På plats hade Erika dukat upp med en massa fina och goda kakor.

Philip hittade en kattunge som faktiskt var villig att leka med honom. Inte så läskigt men jättesött!

2 kommentarer:

  1. Men fy vad läskig du såg ut? Blev inte Phillip rädd när han såg dig? Jag hade blivit livrädd! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. haha han reagerade inte =)
    Men jag sprang in på ica på vägen hem och då fick jag ett par konstiga blickar =)

    SvaraRadera