Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 6 april 2011

Spontanitets shopping

Hur kommer det sig att jämnt när jag laddar för en hel dag med shopping kommer jag hem tomhänt?
Men när jag bara ska "titta lite" då finns det helt plötsligt intressanta kläder i butikerna. Vår lilla spontana kvälls shoppingtur slutade med en massa fint till Philip men mamma och pappa fick ingen ny garderob (och mamma behöver verkligen en).
Först lite badbyxor. Så vem vet, vi kanske gör ett debut besök på badhuset snart.
Coolaste killen i stan...
Robban verkade känna att han ville jämna ut mitt sista pyjamasköp som bestod av en rosa gullig liten sak till dessa nattklädnader.

Sist men INTE minst, den eftersökta *trumvirvel* VÅRJACKAN!

 

1 kommentar:

  1. Haha nu har ungen pyjamasar så det sjunger om det :D Vad skönt att du äntligen hittade en vårjacka till honom! Hur söt som helst! Ni är välkomna till Linköping och bada när ni vill :D

    SvaraRadera