Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 27 april 2011

Long time no see

Oj oj vad mycket bättre saker jag har haft för mig denna helg än att sitta vid datorn. Vackert väder och fullplanerade dagar. Mycket skönare än jag hade trott att ha långhelg tillsammans, vi höll oss aktiva så det slapp krypa i oss.
Påskhelgen började med att Natalie var och hälsade på. Vad gjorde vi då egentligen? Snacka mest skit, gick en massa promenader, grillade och drack ett par glas vin.
Lite shopping blev det ju också med medhörande lunch. Philip pratade med HELA restaurangen så det var rätt kul. Fattigare med nöjd kom jag hem med lite onödigt till sidobordet som vi har í matsalen.
Det bordet har fungerat som avlastningsbord åt en massa viktiga papper, inte alls fint med andra ord.
Nu får en ihålig "bok" fungera som uppsamlingsplats till all skit och så hittade jag en sådan söt liten skrivbok som jag bestämde ska agera gästbok. Jättelöjligt, jag vet men det är lite kul.


Påskafton var vi hos Robbans föräldrar och åt gott och umgicks med i stort sett hela syskonskaran. Påskdagen var ungefär detsamma fast istället i Vingåker hos mina föräldrar.

Måndagen var Sandra på besök. Vet inte riktigt vad vi gjorde då heller egentligen... Vi solade, tog en massa promenader, grillade och snackade skit. Mycket trevligt.

Vad som vankas härnäst är en rolig spelkväll, en vuxenhelg i Stockholm i maj vilket jag längtar otroligt mycket efter. Sedan är det snart dags för 1-års kalas och det är lika bra att börja planera inför det redan nu.

1 kommentar: