Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

onsdag 13 april 2011

My kind of gym?

Hur kan det komma sig att Philip nästan alltid tar sovmorgon när jag inte är hemma? Ligger det kanske ändå liten sanningen i Robbans påstående att jag "för ett jäkla liv" även när jag försöker vara tyst?
Idag kom jag hur som iväg och tränade, lite ben blev det och det gör mig så glad! Bra start på dagen minsann.
Måste kolla upp om det finns några nyckelgym i Norrköping, mycket bättreoch smartare på alla vis. I lööv nyckelgym! Saknar faktiskt mitt gym i Katrineholm. Det var delvis ett nyckelgym, lite litet kanske men fint och med en varm hemtrevlig känsla. Gymmet här är jättefint men om jag skulle påstå att det vore hemtrevligt skulle jag dra en rejäl lögn. Men det fyller sitt syfte nämligen det att jag nu är trött i benen,  annars pigg och glad och redo att ta tag i dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar