Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

måndag 11 april 2011

Ny vecka nya tag

Det där med träningen är verkligen inte lätt. Jo, jag tycker att det är jätteroligt men jag lyckas glömma bort det varje gång det är dags. De gånger jag faktiskt kommer iväg är med en stor klump i magen men när jag väl är igång eller möjligen efteråt kommer jag återigen ihåg att det är riktigt kul.
Men uppriktigt sagt har jag inte den minsta lust på kvällarna. En blandning av lathet och lite tråkighet kanske men jag tycker det är bra härligt att bara få vara. Slöa i soffan med familjen och ha det allmänt gosigt.

Men imorse gott folk rörde jag minsann på fläsket! När klockan ringde strax efter sex bestämde jag mig snabbt för att ligga kvar i sängen och dra mig. Det är ju faktiskt måndag, hur mycket kan man begära av sig själv då resonerade jag. Lyckligtvis började Robban snarka just då och jag har alltid sagt att jag ALDRIG NÅGONSIN kan vara tillsammans med någon som snarkar. Men som ofta sa jag för mycket då... fast det går ändå inte att komma ifrån att just snarkljud är bland det värsta som finns.
Bara att hoppa upp och i mjukiskläderna med andra ord.
Sebbe är så generös att han har gett mig fri tillgång till sin cykel så det utnyttjade jag imorse och tog en ordentlig runda. SKÖNT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar