Välkommen in i mina tankar och funderingar kring livet i stort. Mycket bebis, mycket viktsnack och en massa härlig vardag.

lördag 11 september 2010

Varför ska ens sanningar vara allas?

Jag blir så trött över en del saker, människor och åsikter. Vissa personer ska tycka så mycket om hur man ska vara, hur man ska göra och hur man ska tänka. Inget fel med det, ja är nog mästare på att ha åsikter.
Men varför vara så övertygad attt alla ska göra likadant, att ens rätt är allas?

Inte något att lägga energi på så jag kan med glädje skriva att mitt trista humör gav med sig igår. Vi hade en mysig hemmakväll och maten blev kanon.
Önskar bara att Philip förstod att det är helg och att man inte ska vakna klockan 06:00 då.
Men nu sitter han här i alla fall och försöker äta upp tangentbordet.

1 kommentar:

  1. Jaa! Jag kan inte annat än o hålla med dig! Alla tycker och tänker så förbaskat mycket om saker de inte ens har med o göra...

    SvaraRadera